90610
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce. Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego: zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych, przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych, opisuje nowe techniki analizy portretowej, proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych, zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem, zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu. Marketing wg Bielskiego traktowany jest w oryginalny, holistyczny sposób, umożliwiający umieszczenie pod tym szyldem wszystkiego co ma wpływ na sukces rynkowy produktu lub firmy... Książka jest opracowaniem dojrzałym, pod wieloma względami nowatorskim o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych... Pisana z myślą o studentach, menedżerach rozwiązujących problemy marketingowe przedsiębiorstw, także czytelnikach niezaawansowanych. Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej