90697
Książka
W koszyku
Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik, w którym w sposób całościowy ujęto problematykę hotelarstwa i gastronomii w kontekście rozwoju rynku usług turystycznych. Autor jasno i przejrzyście omawia istotę usług hotelarskich i zarządzania hotelem, metody ustalania cen oraz badania efektywności firmy hotelarskiej, a także w sposób kompleksowy przedstawia problematykę zarządzania usługami gastronomicznymi i zagadnienia przemysłu czasu wolnego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Hospitality management : an introduction, 1994
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Bibliogr. s. 355-359.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej