90581
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta.)
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się: - co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy, - jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości, - jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa, - jak mierzyć poziom jakości, - jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi, - jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji. W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Quality service : what every hospitality manager needs to know, 2002
Uwaga ogólna
Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215. Indeks.
Bibliogr. s. [215]. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej