92439
Książka
W koszyku
Rosnąca konkurencja, rozwój zaawansowanych technologii, szczególnie z zakresu informatyki i telekomunikacji, narodziny tzw. nowej gospodarki, opartej na wiedzy, wymusza na przedsiębiorstwach podjęcie działań mających na celu zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorstwa muszą posiąść umiejętność nieustającej adaptacji oraz antycypacji nowych sytuacji. Kultura organizacyjna jest jednym z istotnych czynników w osiąganiu długofalowych celów organizacji. Identyfikacja systemu wartości i norm organizacyjnych pozwala wyjaśnić i zrozumieć zachowania ludzi, a tym samym pozwala na dobór bardziej odpowiednich metod kształtowania zachowań, stając się narzędziem zarządzania. Poznanie kultury organizacyjnej pozwala wpływać na funkcjonowanie organizacji oraz na kształtowanie jej w taki sposób, aby integrowała ona pracowników wokół celów, strategii, misji przedsiębiorstwa. Książka skierowana do studentów nauk o zarządzaniu oraz innych nauk społecznych, a także do praktyków zarządzania.
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 253-261.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej