90581
Książka
W koszyku
Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Wydziału Nauk i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Głównym celem badań było określenie roli, znaczenia i uwarunkowań współpracy podejmowanej przez przedsiębiorstwa, celem kreowania i powiększania ich potencjału innowacyjnego. W warunkach globalizacji, nasilającej się konkurencyjności, a także presji na nowe technologie, współpraca umożliwia przedsiębiorstwom mobilizację nakładów oraz informacji, co przyczynić się powinno do zwiększenia ich innowacyjności. Przedmiotem badań były przedsiębiorstwa zaliczane do grona liderów polskiej gospodarki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 119-[222].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej