90697
Książka
W koszyku
Autorzy omówili wszechstronnie charakterystykę oraz specyfikę zachowań nabywczych polskich konsumentów w kontekście wykorzystania możliwości internetu. Książka dostarcza argumentów do pokonywania barier w rozwoju usług świadczonych przez internet; może także posłużyć jako przesłanka rozwoju podstaw gospodarki opartej na wiedzy w Polsce. Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 164-171.
Bibliogr. s. 164-171.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej