92504
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media.)
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Strefa uwag:
Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 530-551. Indeks.
Bibliogr. s. 530-551. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej