92790
Book
In basket
Pełne spektrum tematów które związane są z jednej strony z działaniami terrorystów w kontekście relacji medialnych z drugiej z dziennikarstwem w sytuacji kryzysowej, i wreszcie z trzeciej z działaniami rządu w kontekście relacji medialnych w sytuacji kryzysowej. Fakt istnienia tych trzech podmiotów: terrorystów, dziennikarzy i przedstawicieli rządu – stanowi podstawę relacji i kształtowania strategii i polityki medialnej i informacyjnej, które ukierunkowane są na wpływanie na społeczeństwo. Zebrani przez Redaktorów eksperci przedstawiają sposoby, w jaki terroryści wykorzystują media, jak i proponują metody, jakie zastosować może administracja publiczna, aby poprzez współpracę z mediami terroryzmowi przeciwdziałać. Podkreślenia wymaga fakt, iż autorzy, którzy wnieśli swój wkład w ostateczny kształt tej pozycji to zarówno badacze terroryzmu, badacze mediów, jak i praktycy, którzy ze zwalczaniem terroryzmu z wykorzystaniem środków walki informacyjnej zetknęli się w swojej karierze zawodowej. Dzięki temu jest to jedna z pierwszych na polskim rynku pozycji, które tak kompleksowo podchodzą do zagadnienia medialnego wymiaru terroryzmu w zestawieniu z medialnym wymiarem zwalczania tego zjawiska.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again