92501
Książka
W koszyku
Treść: 1.1. Internet we współczesnym świecie (Przemiany cywilizacyjne, Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej, Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej) ; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni (Charakterystyka e-konsumenta, Prosument w sieci, Konsument w dobie kryzysu) ; 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja) (E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem, E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu, E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy) ; 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura) ; 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia) ; 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów (Prawa dotyczące korzystania z e-usług, Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu, Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 195-204.
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej