90610
Książka
W koszyku
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako „najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie” można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników. Sanders zachęca do tego, aby: • traktować klientów jak partnerów, • tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach, • skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach, • powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy, • zmniejszać rotację pracowników, • budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne, • dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników.
Tytuł oryginału: Built to serve : how to drive the bottom line with people-first practices, 2008
Uwaga ogólna
Wydanie 1 pt.: Stworzeni, aby służyć : jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników, 2008.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej